Idag har jag gjort min andra dag på det nya jobbet.
Första intrycket är jätte bra! Alla verkar vara jätte trevliga och gulliga och jag har verkligen känt mig välkommen!
Jag har jätte mycket att lära, det är mycket apparater och teknisk utrustning som jag aldrig tidigare varit i kontrakt med, respiratorn tex.
Det är lite skrämmande och jag undrar nästan hur jag ska hinna lära mig allt men som tur är så är det jätte lång brevidgång, 7-8 veckor så på den tiden ska jag nog hinna bli redo! =)
Jag tror och hoppas att detta ska bli bra.
Jag har alltid tyckt att det är väldigt kul att flytta på mig ofta, ungefär vart tredje år, och lära mig nya saker men nu vill jag hitta ett ställe att stanna kvar på en längre tid och detta kan nog vara det stället.
Jag kommer hela tiden att lära mig här och det kommer alltid att vara en utmaning, precis så jag vill ha det! =)



Kommentera

Publiceras ej