Vilja väckte mig i natt och peka på sitt högra öra och sa aj aj aj!
Jag vet precis vad det betyder, det betyder öroninflammation!
Efter att vi gått igenom detta tre gånger tidigare så var jag väldigt säker på min sak när vi kom till vårdcentralen och där fick jag min bekräftelse.
Jag tycker så synd om henne!
Febern har varit hög idag och hon har haft ont. Nu har vi redan hunnit ge andra dosen antibiotika så imorgon hoppas jag att det är en piggare tjej vi har här hemma.
Vi har en inbokad tid hos en öronläkare på Lundby sjukhus nästa vecka så vi får se vad hon eller han har att säga.
Jag skulle inte bli förvånad om det kommer att diskuteras rör i öronen...
Och det kanske är lika bra så slipper hon dessa öroninflammation!?



1 kommentarer

Linda

20 Apr 2013 19:13

Rör är bra de har min prinsessa också haft!

Kommentera

Publiceras ej