Jag har redan börjat förbereda och planera Viljas två års dag.
Förra veckan när jag var inne i stan så passade jag på att inhandla grejerna som vi ska ha till kalaset.
Det köptes papptallrikar och muggar, servetter, sugrör, serpentiner, inbjudningskort, presentpapper och snöre, muffinsformar och allt i ett matchande tema såklart! =)
Igår kväll satt jag och började skriva inbjudningarna.
I år bjuder vi bara den allra närmsta familjen och några kompisar till Vilja med deras familjer.
Har börjat fila på vad jag ska göra för tårta, har hittat en super läcker marshmallow tårta som ser jätte fin ut... Det lutar åt en sådan, ska bara bestämma vad jag vill fylla den med =)
Vi har även bestämt vad vi ska ge lilla fröken i födelsedagspresent och den kommer att beställas här i dagarna =)
Älskar verkligen att planera hennes födelsedag, årets höjdpunkt!
Kan inte fatta att hon redan blir två år!







Kommentera

Publiceras ej