Oj vad längesedan det var jag skrev något här....!
Lusten finns inte riktigt och inte tiden heller för den delen så hädanefter så kanske det kommer upp ett inlägg lite då och då.
Vissa inlägg kanske blir ytliga och innehålls lösa medans andra kanske blir lite mer...lite mer... Real.

Jag försöker komma in i träningen och försöker tänka mig för vad jag äter så det blir inte så mycket bakat just nu.
Jag har precis upptäckt Roy Fares och idag vart jag bara tvungen att testa hans semle cupcakes.
Dom blev super goda, vetebullen blev så saftig och luftig så det receptet kommer jag alltid att gå efter när jag ska göra semlor.
Jag vet inte om mina såg så mycket ut som en cupcake dock.
Dom jäste som bara den och blev nästan lika stora som en normal stor semla, nästan lite svampliknande... Hahaha!
Ja ja nästa gång kan jag göra bullarna mycket mindre och få ut fler på en deg :)







1 kommentarer

Alva

04 Feb 2013 17:27

Recept tack? :) Kram

Kommentera

Publiceras ej