Jag har ju helt glömt av att skriva om att jag faktiskt fått ett nytt jobb! =)
Allt har gått så fort att jag knappt smält det själv än sen ville jag vänta med att skriva något om det förrän alla papper var påskrivna.
Men nu är allt klart så... =)
För ca en månad sen så sökte jag ett jobb på Drottning Silvias Barnsjukhus på barn intensiven.
Jag sökte mest för skojs skull och för att det så sällan är ute tjänster på Drottning Silvias. Så jag tänkte why not!?
Trodde innerst inne inte att det skulle hända så mycket mer för det är en sån otrolig konkurrens på den typen av jobb.
Men bara två dagar efter att jag sänt in min ansökan så ringde enhetschefen mig från barn iva och ville träffa mig för en intervju, veckan därpå så träffade jag henne och det gick jätte bra och hon mer eller mindre erbjöd mig en tjänst rakt upp och ner och veckan därpå var allt klart så allt detta hände inom loppet av två veckor och nu ska jag börja där 1/3.
Det känns jätte kul och ska bli så spännande!
Detta kommer inte ens i närheten av något som jag gjort tidigare så det kommer att bli en utmaning och så utvecklande.
Jag har alltid varit nyfiken på hur det skulle vara att få jobba med barn och nu har jag fått den möjligheten.




Kommentera

Publiceras ej