Idag har jag och Vilja haft ledig dag. Nu när vi har lediga dagar bara jag och hon så vill jag alltid att dom ska vara perfekta, att man kanske gör något roligt, myser lite extra, äter och fikar gott.
Idag stod lek och bus landet på schemat med fina vänner. Det var ett bra tag sen vi var där, tror inte att vi har varit där sedan Skruttan var 10 månader... I alla fall, idag var vi där och oj vad uppskattat det var kan jag säga. Hon och hennes små kompisar har röjt runt och haft hur kul som helst!
Jag vet inte hur många gånger vi åkte ner för rutschkanan i luftskottet, hon tyckte det var så kul att hon gapskratta varje gång vi åkte, hihihi min lilla sötis!
Det kommer definitivt att bli ett besök där snart igen, så bekvämt att det bara ligger fem minuter hemifrån! :)



1 kommentarer

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

19 Oct 2012 10:42

Intressant att höra om din åsikt om iPads i förskolan. Tack för kommentaren!

Kommentera

Publiceras ej