Usch, sitter här hemma i soffan och känner mig som världens sämsta mamma. Känner mig urusel verkligen!
Som jag skrivit förut så lämnar jag Vilja halv elva när jag jobbar kväll. Det är egentligen en ganska så dum tid för oss för det är den tiden som hon börjar bli trött och vill ta sin vila.
Idag var det en jätte trött tjej som jag fick slita upp från myset i soffan för att krångla på kläder och traska iväg till dagis med.
Det har varit ett jädrans liv här hemma både från min och frökens sida och hon skrek hela vägen till dagis.
Det var inget kul lämnade idag och just nu vill jag bara gå och hämta henne igen!
Inte kul att lämna henne när vi bråkat så och jag hatar mig själv när jag tappar tålamodet och höjer rösten. Hon är så liten och hon förstår ju inte.
Finns det något värre eller något som gnager så mycket som en mammas dåliga samvete!?







Kommentera

Publiceras ej