Min telefon har börjar total strejka! Och det har skett på väldigt kort tid.
Den krånglar när man ska ladda, ibland går det inte ens att ladda och för att jag ska kunna ladda telefonen så måste jag stänga av den, sätta i laddaren och då brukar den oftast börja ladda och då kan jag slå på den igen.
Det är så jävla tröttsamt och störande, jag blir förbannad minst en gång om dagen tack vare skit telefonen!
Jag kan erkänna att jag är väldigt telefon beroende, jag använder min telefon till det mesta men det är inte det det handlar om utan jag vill kunna vara på jobbet tex utan att behöva oroa mig för att inte dagis ska kunna nå mig tex.
Det är super viktigt att ha en fungerande telefon, speciellt nu när man har barn. Man måste snabbt kunna ringa om något händer.
Nu ska jag i alla fall sätta mig och föra över alla bilder i telefonen till datorn och sen får det nog bli att lämna in denna lilla rackaren så det får bli ordning på den för så här kan man inte ha det!



1 kommentarer

vecca

27 Nov 2012 17:45

hej
tävla gärna om självlysande nappar hos mig. hela 6st vinnare så stor chans.
http://www.nattstad.se/vecca?id=5281795

Kommentera

Publiceras ej