Jag skrev ju igår att vi skulle ut och fira något speciellt och det vi firade var att idag har vi varit tillsammans i 5 år och har varit gifta i 1.
Tänk 5 år! Det är lång tid men det känns inte alls som en lång tid för tiden har bara rusat iväg och vi har hunnit med så mycket och haft så mycket kul!
Vi har byggt upp ett fint hem, förlovat oss i vattnet i Grekland, rest, fått en underbart fin dotter, gift oss.
Kan inte fatta att det redan gått ett år sedan vi gifte oss, en utav dom bästa dagarna i mitt liv.
Kan sitta och skriva hur mycket som helst om detta men för att summera allt så har jag träffat en underbar man, min själsfrände, mannen i mitt liv, min bästa vän och mannen som är far till mitt barn.
Fem år har gått och ett år som gifta och jag ser fram emot många många fler underbara år! :)





Jag älskar dig min fina prins! <3

Kommentera

Publiceras ej