Usch så orolig jag har varit för mitt lilla hjärta i ett par dagar här nu. Hon har ju varit dålig av och till under en vecka nu, allt börja med att hon spydde natten till onsdag förra veckan sen efter det så hade hon feber av och till tills på lördagen, hon har inte velat äta och nu har hon blivit jätte förkyld med en riktig hemsk hosta som är jobbigast på kvällarna och nätterna... Härom dagen när hon inte ens ville ha vällingen som alltid har varit mitt säkra kort så fick det bli ett samtal till BVC då jag började bli orolig att hon kanske har hon i halsen men i och med att hon ingen feber har nu så är det ingen halsfluss. Dom på BVC rekommenderade att se till att hon får vätska i sig som vatten och saft och ge henne sånt som hon vill ha och avvakta. Jag har kikat i munnen på henne för att se om hon såg röd ut eller om jag kunde se blåsor men inget sånt men detsär däremot ut som att det kan vara två härntänder på G på nederkäken och då kanske det inte är så konstigt om hon inte vill äta.
Vi får se hur detta utvecklar sig, jag är mindre orolig och Vilja är ändå vid gott humör.



2 kommentarer

Angelica - Mamma till Moa

28 Mar 2012 09:18

Stackaren! Hoppas hon snart blir bra!

Emma Josefine

28 Mar 2012 13:48

usch vad jobbigt :( stackars liten Vilja !! ska ni åka och kolla upp henne ? kram

Kommentera

Publiceras ej