Hur många gånger säger man inte att nu ska jag börja mitt nya liv, nu ska jag äta sundare, strunta i att äta en massa skit och börja träna? Jag har sagt det tusen tals gånger och varje gång den där måndagen kommer då man ska börja sitt nya liv så säger man "eh nästa måndag!"
Jag har pratat i ca två månader om att jag ska börja träna men det har inte varit så mycket mer än prat tills idag!
Nu är jag med gymkort på Fitness24seven och har idag kört mitt första pass på gymmet på ca två år.
Känns så jäkla gött att äntligen komma igång och jag känner mig så nöjd med mig själv!
Jag har inte satt upp några mål för mig själv utan träningen är till för att jag ska bli bättre i min rygg först och främst, sen om jag går ner ett x antal kilo är inget jag skulle klaga över.
Jag kommer att ta det väldigt lugnt nu i början och successivt öka träningen allt eftersom.
Idag blev det 30 minuter på gåbandet och 10 min på crosstrainern och nästan 300 kalorier fattigare ;)



Nu kör vi!!!!!!


Kommentera

Publiceras ej