Jaha då vart julen mer eller mindre redan över för denna gången...
Man håller på och förbereder så länge för just denna dagen, julafton! Man pyntar, man bakar, man gör julgodis, är ute och jagar julklappar, man handlar mat, förbereder och lagar en massa mat och sen gör man en massa massa mer... Och sen är det bara över i ett nafs!
Helt galet!
Vi brukar alltid fira jul här hemma, jag sa för ett par år sedan att jag åker ingenstans! vill folk fira jul med mig så är dom mer än välkomna hit och så har det blivit. Våra mammor och mina bröder kommer alltid och i år hade vi även ett nytillskott nämligen Viljas "plast" morfar.
Vi hade en super mysig dag som gick i lugnets tecken med en massa god mat, mys framför tvn, tomten som kom, klapp öppning och en massa buss och lek med lilla prinsessan!
Trots att Vilja har gått och blivit sjuk lagom till jul så var hon på ett toppen humör och höll låda hela dagen :)
Nu ligger jag inne i sägen med min lilla Skatt som vakna till av sin super hemska hosta och jag känner även att jag håller på att åka på något, typiskt!
Men nu ska jag ta och smyga ut till min stora Älskling och mysa lite framför tvn med lite julmust och mitt egen tillverkade julgodis.



Tomten som kom och besökte oss igår.
Vilja tyckte tomten var en jätte rolig prick ända fram tills....



Hahaha!
Då var han inte lika populär ;)

Kommentera

Publiceras ej