Dagen före julafton alltså, kändes ju som att vi fira jul nyss och nu är det redan dags igen...
Idag har vi grejat och donat och förberett inför morgondagen här hemma.
Jag har gjort en massa julgodis, Älsklingen har fixat med kalkonen och vi har slagit in dom sista klapparna så nu är vi redo för julafton! :)
Nu sitter vi bänkade framför bingolotto, det är en tradition här hemma att alltid titta på bingolottos uppesittarkväll. Varje år så säger jag att nu jävlar ska jag vinna, i år är det mitt år och jag säger samma sak i år så nu får vi ser om det går igenom eller om jag sitter här svin sur om några timmar som jag brukar, hahaha!




Med tanke på hur snön öser ner ikväll så kan vi nog garanterat räkna med en vit jul!!! Mys!!!
God Jul på er alla! :)

1 kommentarer

Camilla - BF13

23 Dec 2012 21:15

ÅÅåhh så gott det ser ut!

Kommentera

Publiceras ej