Usch Vilja är inne i en jätte jobbig och krävande period just nu så hon är väldigt frustrerad och jag är negativ och trött nästan hela tiden känns det som.
Jag förstår att det är jobbigt för henne när hon vill så mycket saker som hon inte kan men det är lika jobbigt för mig med för jag ser hur frustrerad hon är och jag kan inte göra något åt det. Det blir mycket gap, skrik och tårar om dagarna och jag orkar inte riktigt ta varje bråk. Man väljer sin fighter liksom.
Som i morse så orkade jag inte riktigt bråka med henne, lät henne ha mitt nagellack som hon fick tag på... Ett tu tre så åkte nagellacket i backen och gick sönder över mitt klinkers golv i badrummet, jätte trevligt klockan sju på morgonen! Jag får ju såklart skylla mig själv men jag är för trött för att bråka hela tiden för skulle jag ta precis varje fight då skulle det vara väldigt tråkiga dagar precis hela tiden.
Usch usch usch! Jag vill känna mig pigg och fräsch, inte negativ, grinig och trött.
Kan sitta här och vara negativ sida efter sida känns det som men det tar för mycket energi det med och jag blir bara mer negativ för varje ord jag skriver känner jag så nu lägger jag ner detta och tar nya tag!



Min älskade lilla tjej som är så envis, bestämd och har ett jäkla humör...
precis som sin mor...

Kommentera

Publiceras ej