Just nu sitter jag och njuter av ett glas rött och mörk choklad med havssalt, Väldigt mumsigt vill jag lova. Juste denna kombon blev väldigt god, lite lakrits eftersmak. Mmmm smaskens!!
Vi var hemma hos Sara, Peter och lille Nils igår kväll för lite fredagsmys och då fick vi just detta vinet-Gosa. Det var ett gott och lättdrucket rödvin så idag fick vi med oss en box av detta vinet hem. Jag är inte så jätte mycket för box viner egentligen, tycker att det smakar bätter på flaska men detta var ett gott boxvin. Nu är jag absolut ingen expert på viner, väldigt väldigt långt därifrån men jag har blivit så kräsen på viner så det var kul att hitta något som smaka och till ett bra pris till på köpet.
Nog med vinsvammel från min sida! Hoppas ni har lika slapp och go kväll som jag.
Förresten hämta min vigselring idag, jag är supernöjd!! Den är så fin och så perfekt. Den är precis som jag ville ha den! =)



Ekologiskt och KRAV märkt.
179 kr.


2 kommentarer

JOHANNATY

30 Oct 2011 20:24

Ja en natt tog det så behövde inte ciara äta mer däremot har hon fortfarande vaknat 1 eller 2 gr på natten och då vill hon bara ligga i min famn så somnar hon om, hoppas att det bara är något tillfälligt som försvinner. Jag vill sova! De bra med detta är iaf att hon äter mkt bättre på dagarna nu :)

Johanna - johannabolmgren.se

30 Oct 2011 21:25

Det går bra att vänja av med maten, däremot vaknar han ca en gång i timmen så jag får springa upp och stoppa in nappen... tungt! Man blir liksom så seg i huvudet på dagarna... Men vi tror att det är tänder som spökar, eller det där åttamånaderssprånget....

Kommentera

Publiceras ej