Idag tog jag och Älsklingen oss i kragen och tog tag i ett välbehövligt städ. Det var på tok för längesedan golven såg en dammsugare och svabb svapa över.
Nu låter det som att vi bor i en svinstia och det gör vi verkligen inte, både jag och Älsklingen vill ha det snygg och fint omkring oss så det är alltid iordning här hemma men prioriteten kanske inte ligger på att dra fram dammsugaren i tid och otid längre. Det har hamnat ganska lång ner på saker som man prioriterar om jag ska vara ärlig.
Så istället för att dammsuga en gång i veckan så kanske det sker varannan...
Ja ja det jag skulle berätta var att under tiden vi städade så låg Vilja och sov så vi tänkte att vi bara skulle ta nedervåningen tills lill skruttan hade vaknat men hon hade sovit såpass länge att vi körde på på övervåningen med.
Jag var helt säker på att hon skulle vakna när vi dammsög i sovrummet men hon sov supergott hela tiden.
Snacka om att stensova ;)



Nyvaken och Go!!

Kommentera

Publiceras ej