Nu har vi legat och myst i sängen i två timmar, hur skönt som helst. Bara ligga och dra sig.
Det gäller att passa på ;)
Idag är det mest mys och slapp som står på schemat.
Ska ut en sväng och kolla efter spjälsängsskydd... Det vi köpte på Ullared var tyvärr för litet, bortkastade pengar.
Sen måste jag komma på något att baka tills imorgon...
Det är min sista dag på jobbet imorgon och då förväntas det att jag ska ha med mig god saker så det är bäst att leverera.
Men vad ska jag baka??? Några bra förslag??


6 kommentarer

Malin

27 Feb 2011 08:49

Hej Malin jag vet vad du ska baka fixa ihop en eller två äppelkaka så köper du färdig vaniljsås det brukar alltid vara gott.Kram Mormor

Hanna

27 Feb 2011 12:03

alla gillar kärleksmums!!

Tess

27 Feb 2011 13:20

Eftersom vi har samma spjälsäng och jag ska till Ullared i maj... Var det själva storleken runt sängen som det inte passade? Eller var det att kanterna var för låga? Var det en speciell sort eller var alla skydd samma storlek där? Kanske inte tänkte på det för man brukar ju gå på det man tycker är mysigt/fint :-)

Johanna - MyShoebox.se

27 Feb 2011 14:16

Spjälsängsskydd är nog bra, men jag tog bort vårt... Spjälsängen står bredvid min säng och jag vill kunna se in i den när jag ligger i min säng utan att behöva sätta mig upp... Men skyddet får nog åka tillbaka när bebisen börjar röra sig mer :)

Fia

27 Feb 2011 18:20

Dumlekakor mmmmm!

Karro

27 Feb 2011 18:39

Jag har ett spjälskydd från ikea om du inte hittar nått själv....Hoppas du har kommit på nått att baka...trevlig sista dag på jobbet i morgon då...gott

Kommentera

Publiceras ej