Harregud va man kan bli sugen på vissa saker ibland.
När jag blir riktigt sugen på något så kan jag absolut inte tänka på något annat än just det, jag blir lite smått tokig.
Jag kan riktigt känna smaken i munnen av det jag är sugen på...
Idag har jag en Subway på gärnan och helst en Subway melt, det hade suttit hur fint som helst.
Skulle köpt en igår när jag tänkte det, nu har jag inte kunnat släppa tankarna på subway sedan dess.
Tänkte på en subway igår innan jag somna, tänkte på en inatt när jag vakna, det var det första jag tänkte på idag när jag vakna och det är det ända jag fortfarande tänker på.
Ja jag är lite tokig, det är ju det jag säger!!!!!
Ska jag ta mig in till stan och köpa en eller ska jag bara gå bort till willys och kanske kunna bli sugen på något annat????




Vill bara sätta tänderna i en saftig go ostig Subway!!!!


5 kommentarer

Madde

27 Sep 2010 14:06

Hahahaha du kan vara den roligaste å mest sköna person jag känner, du e galen ;)

jane

28 Sep 2010 09:17

joho, tredje säsongen av True Blood har jag redan sett klart. :) Väntar på en fjärde och andra säsongen av Vamparie Diares.



Så kul med serier. Vet att det snart kommer en ny vampyr serie som jag ska kolla. Kommer inte ihåg namnet men sett trailer på den. Sen ska jag ta tag i "Brothers & Sisters". :) Elin tyckte Lipstick Jungel är bra me..

Haval B Aziz

28 Sep 2010 12:04

Hallå där ! :), hur är det läget med dig idag då?,best wishes typ :P

Anonym

28 Sep 2010 22:13

Joho då! Jag har sett hela säsong tre. Kanon bra!



http://www.icefilms.info/tv/popular/1

Astrid Forsberg

29 Sep 2010 21:29

Hej Malin. Hoppas att du mår bra.Kram Mormor

Kommentera

Publiceras ej