Vår lilla Skatt är inte helt kry, jag misstänker öroninflammation... =(
Igår natt var hon jätte orolig och verkade ha ont, hon tog sig för öronen men reagera inte när vi tryckte lite försiktigt och ingen feber hade hon heller så då slog vi bort den tanken.
Samma sak var det inatt igen, orolig i flera timmar och verkade ha ont men nu inatt så har febern slagit till och hon reagerar starkt när vi trycker lite på höger örat så idag bokade jag en tid på vårdcentralen och vi ska vara där klockan nio.
Jag tycker så synd om mitt lilla hjärta när det är något som är fel och hon inte kan uttrycka sig och säga vad det är, hon är väldigt duktig på att visa så man brukar kunna lista ut vad det är men ändå... Ont i mamma hjärtat!
 
 


 
Min goa lilla tjej!
 


feber, öroninflammation,

3 kommentarer

Annika Hedberg

06 Sep 2012 08:55

Nä men stackarn, hoppas hon kryar på sig snabbt. Kram på er!

Christel

06 Sep 2012 20:13

Vilja också?
Hoppas inte det är pest och pina att tvinga i dom antibiotikan :(
Krya på!

Christel

08 Sep 2012 10:34

Ja den hade varit fin, jobbet hade nog uppskattat det :D
Nja hon kräks upp antibiotikan (kåvepenin) så det är väldigt svårt, efter en dag fick hon utslag och klåda från nacken ned till låren. Så vi fick medicin för klådan 2,5ml om dagen och ny penicillin 2ml*2 i 10dgr. Alltid ska det vara något, tur att jag inte börjar jobba förrän 1:e Oktober.

Kommentera

Publiceras ej