Det är mycket som ska köpas in nu inför förskolestarten. Ett set regnkläder till, gummistövlar, ryggsäck, skor, skaljacka. Ja jag har en hel inköpslista, mycket utav det är rejäla ytterkläder som ni ser. Vissa grejer vill jag ha dubbel uppsättning av för att man ska kunna varva mellan tvättar och för förskolebruk och hemmabruk.
Det jag just nu har suttit och kikat på är gummistövlar och som ni kanske har listat ut av rubriken så har jag kikat på stövlar från tretorn. Dom har så himla mycket fint och många olika varianter att jag inte kan bestämma mig för vilka jag vill ha.
Som det ser ut nu så blir det ett par klassiska vanliga stövlar och till vinter blir det en annan variant som klarar kyla med.
 
 
 
Det är dessa tre stövlarna jag har kikat på.
dom tål både kyla och väta.
Gillar speciellt att det är dragsko upptill, känns ännu mer rejält då =)
 
1. Tretorn heritage winter
2. Tretorn snö
3.Tretorn optimist winter
 
Alla tre ligger på 400 kr på tretorns hemsida men dom kan säkert hittas billigare om man letar lite =)
 

 
 
Tretorn, förskola, gummistövlar, stövlar, ytterkläder,

1 kommentarer

Emma - Mamma till Kira

10 Aug 2012 12:53

Min dotter börja på måndag och jar har inte hunnit köpa något. Börja känna små panik nu, haha!

Kommentera

Publiceras ej