Kan inte riktigt fatta att jag är på väg till jobbet strax för att göra min sista arbetsdag på väldigt länge.
Så som jag har längtat efter denna dagen!!! Speciellt dom dagarna som foglossningen varit jobbig...
Och nu är den här helt plötsligt, jag har nog inte fattat detta alls... Det har alltid känts som att det är så långt bort.
Men som jag alltid säger här i bloggen, tiden går fruktansvärt fort!!!
Jag orkade tyvärr inte baka igår som jag hade tänkt mig så jag anlitade Frödinge istället ;)
Kladdkaka och vaniljglass sitter aldrig fel ;)




Dags att dra och göra lite nytta =)


1 kommentarer

Madde

01 Mar 2011 09:17

Hallo tjejen!!! Visst känns det konstigt att arbeta sin sista dag och sedan veta att man skall vara hemma en bra tid framöver. Själv har jag börjar sakna mitt jobb så smått eller så är det lönen man saknar Vem vet Jag har nog helt missat vad du jobbar med eller så har du kanske inte skrivit ut det innan????



Kram kram

Kommentera

Publiceras ej