Ibland ska man verkligen inte önska sig saker för dom kan faktiskt bli sanna.
Det har jag fått erfara.
Igår hade jag absolut ingen lust att gå till jobbet, hade mått lite krassligt på natten och var helt slut.
Satt då och önska att jag kunde vara hemma från jobbet, få en mystiskt sjukdom bara sådär och slippa jobbet...
Det skulle jag aldrig ha gjort!!! Big misstake!!!
Jag har ångrat detta hela natten kan jag säga.
Min önskan gick väl i uppfyllelse kan man säga, jag har legat stensjuk hela j-a natten och trott att jag ska dö.
Vaknar vid tolv av att jag har sådana sjuka smärtor i magen, blir livrädd och tror att något inte är som det ska, inbillar mig det absolut värsta, det som inte får hända....
Men.... Jag har åkt på magsjuka eller matförgiftning och har haft så ont att det har känts som att jag ska svimma.. USCH OCH FY!!!!
Så har jag lärt mig en läxa?! Ja det har jag absolut gjort!!
Detta hade säkert kommit ändå så sett... But still....





Kommentera

Publiceras ej