Det är ju verkligen perfekt med gymdejter.
Man vill ju självklart träffa sina vänner men man kanske inte heller vill skippa ett träningspass då kan man ha en gymdejt.
Man hinner skvallra om det senaste men ändå få mycket bra gjort.
Jag har märkt att jag är en person som tycker att det är ganska så skönt att träna själv, jag har inget emot det.
Men både igår och idag har jag haft gymdejter och det har varit riktigt lyckat och trevligt.
Blev ett rikitigt bra benpass med Erika idag som garanterat lär kännas imorgon och igår så körde jag bröst och triceps med Malle som jag känner av idag =)
Om jag ska träna med någon så måste jag träna med någon som jag känner kan pusha på mig lite eller någon som jag blir peppad av.
Kan hända att det blir en gymdejt till på lördag, men då blir det ett spinningpass.
Får se om jag känner för det eller inte, har verkligen grymt kul i gymmet just nu =)
Är så otroligt skönt att känna sig så här peppad.
Vad jag har missat i alla år....



Pöss!!

Kommentera

Publiceras ej