Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag har blivit jätte kräsen när det kommer till vin.
Har aldrig tyckt om söta viner, det är det värsta jag vet. Får kväljningar så fort jag får det i munnen och vill bara springa och spy nästan. Räcker att det bara är lite,lite sött så går det inte.
Sen så kanske det bara är en fix ide´men jag tycker att baginbox viner smakar sämmre än vad det gör på flaska.
Som sagt kan bara vara en fix ide´jag fått för mig.
Men det finns några viner jag tycker mycket om och som jag aldrig blir trött på.
Ett utav dom är ett australienskt mousserande vin, Jacobs Creek chardonnay pinot noir.
Sen tycker jag att det känns lite lyxigt med lite bubblor också =)




Ett fräscht och prisvärt vin, smarrigt tycker jag!!! =)

Pöss!!

3 kommentarer

Jonna

31 Jan 2010 18:53

Det har jag aldrig smakat ;P

malin

31 Jan 2010 21:01

Hejsan gumsarumsan blev lite sugen på å göra blogg jag med..inte för att jag riktigt vet varför men kul å prova hoppas vi ses snart.

malin

02 Feb 2010 13:45

hej

Håller med dig ett mycket gott vin, tycker du om rött och rosé har jag 2 tips på min blogg kika gärna/ Malin

Kommentera

Publiceras ej