Vilja är inne i en helt underbar period då det händer jätte mycket!
Det händer mycket med talet, det händer mycket i utvecklingen för över huvud taget och det är ju hur kul som helst!
Hon överraskar varje dag!
Men alla dagar är inte lika roliga... Som sagt det händer mycket med utvecklingen och det innebär också att hon testar oss väldigt mycket, vissa dagar extremt mycket och får hon inte som hon vill så blir hon så arg så arg!
Gap och skrik i högans sky!
Efter en hel dag med sånt så tär det på en tillslut och igår var en sån dag.
Jag var helt slut både psykiskt och fysiskt igår.
Fast hon inte ens är två år än så är hon som en trotsig liten tre åring...
Hur kommer det då att bli när väl tre års trotsen slår in?
Nån som känner igen sig?
Idag tänker jag iallafall ta mig en liten paus..
Nu har vi legat sjuka i en vecka och jag har knappt varit utanför dörren så idag tänker jag ta mig en tur in till stan, strosa runt, ta en fika kanske och bara andas ut en liten stund!



Kommentera

Publiceras ej