Nu var det längesedan jag kom med något skönhets inlägg så nu kör vi.
Jag skrev för ganska så längesedan att jag var sugen på att testa en BB cream.
Hade kollat in två stycken olika, en från maybelline bla.
Var helt inställd på någon utav dom men när jag kom till Kicks så tänkte jag ändå att det är bästa att kolla vilken av dom som är bäst.
Det skulle jag aldrig gjort för jag kom därifrån med något jag inte alls hade tänkt mig och något som var dyrare.
Det blev i alla fall en BB cream från lumene.
Den är dryg, lätt att smörja in och går in fort, den är inte kladdig, snygg färg och det blir en jätte snygg finish och den täcker bra.
Jag har jätte mycket positivt att säga om den men ett jätte stort minus är att får du den i ögonen så svider det som bara den! Visst man kan såklart undvika att få den i ögonen men jag tycker inte att en sån kräm ska behöva svida och just detta gör nog att jag inte kommer att köpa den igen.



Kommentera

Publiceras ej