För nån månad sen så avaktiverade jag min facebook efter trogen användning i 6-7 år och ganska så snabbt så fick jag frågande samtal och sms, har du verkligen tagit bort din facebook, när ska du köra igång den igen, varför???
Efter en del händelser under hösten så kände jag att jag var så trött på folk, jag kände mig inte ett dugg intresserad av vad andra gjorde och inte gjorde och framför allt så ville jag inte att folk skulle veta vad jag gjorde och inte gjorde!
Om nån var intresserad så skulle det bara vara att ta reda på det på det gamla hederliga viset, ett samtal eller ett sms!
Dom första dagarna efter att jag tagit bort den så hade jag nästan som lite abstinens, facebook abstinens... Vad skulle jag nu göra med min tid när jag inte skulle titta in på fb i tid och otid?! ;)
Men nu efter att ha varit utan i mer än två månader så tycker jag att det är så jävla skönt! Känner inte det minsta behovet av att starta upp den igen och vet inte om jag kommer att göra det heller.Jag har kvar min Instagram som jag flitigt uppdaterat för mina få följare och det räcker!
Så! Med detta sagt så och för att svara på allas fråga vet jag helt ärligt inte om jag tänker starta upp skiten igen?!
Säger som min kusin alltid har sagt, facebook förstör världen! Hahaha!! :)
Det är skönt att vara utan och alla borde prova det nån gång! :)
Puss och kram på det!
facebook,

Kommentera

Publiceras ej