Japp nu börjar det bli dags att rusta för vinter. Villja är färdig rustad och klar, det är egentligen bara mössa och vantar som fattas men dom större inköpen är färdiga till henne.
I år är det jag som behöver en ny jacka och nya stövlar. Jag har en jätte fin och bra vinterjacka från McKinley men den köpte jag när jag var gravid med Vilja så den är nån storlek större än vad jag behöver så nu är jag ute efter en lite mer välsittande jacka =)
Har fastnat för en McKinley jacka igen, har varit så nöjd med den jag har så varför inte?
Ja vi får se vad det blir...
 



 
Det lutar nog åt en grön jacka i år =)
Någon utav dessa två kommer det nog att bli.
 
övertsta bilden:
 
McKINLEY
ALAMOSA DUNJACKA
 
understa bilden:
 
ETIREL
DELAWARE PARKA
 


 
 
 
Etirel, McKinley, vinterjacka,

2 kommentarer

Christel

17 Sep 2012 14:11

Ja det är ju tråkigt när det blir så. Frågade om återbesök?
Mmmm jag funderar också på att göra samma sak! Kollade du också upp om man var tvungen att byta bvc?
Nja det går så där, hon blev hysterisk i fredags lite dåliga förutsättningar just den dagen och igår blev hon sjuk igen. Dock ingen feber men det går inte att släppa ned henne på golvet utan att hon skriker så jag har fått varit med henne hela dagen på förskolan idag med.

simone

26 Sep 2012 11:47

riktigt fina jackor på nedersta bilderna, vart kan man köpa dom ifrån? ifall det finns någon hemsida :)

Kommentera

Publiceras ej