Jag har längre varit ute efter ett par stövlar. Jag har kikat på alla möjliga stövlar, dyra-billiga, höga-låga, märkes stövlar-icke märkes stövlar.
Jag har hela tiden velat ha ett par Hunter stövlar men har varit lite för snål för det om jag ska vara helt ärlig.
Men nu i helgen när jag fyllde år så överraskade mina Älsklingar mig med ett par svarta Hunter Original.
Jag fullkomlig älskar mina nya stövlar, dom är inte bara snygga dom är väldigt bekväma med och sitter som gjutet på min fot. Jag är så nöjd och dom är redan ett par nya favoriter i min lilla sko samling :)



2 kommentarer

Christel

29 Sep 2012 10:34

Haha så lustigt! Jag fyller år snart så för några dagar sedan frågade min far vad jag önskar mig och då sa jag just Hunter stövlar för mina nuvarande läcker in vatten.
Måste bara fråga är dom stora i stl?

Christel

29 Sep 2012 20:26

Tack för tipset! :)

Kommentera

Publiceras ej