Vilja hinner ju inte bli frisk innan hon är sjuk igen.
I måndags så avslutades antibiotika kuren för hennes öroninflammation och idag ringde dom från dagis och sa att hon hade feber.
Suck säger jag bara! En stor djup suck!
Hur länge ska detta hålla på?
Hon har inte varit annat än sjuk sedan vi börja på dagis.
Hela situationen med dagis börjar kännas ganska så jobbig om jag ska vara ärlig!
Hon får ju aldrig en chans att komma in i hela dagis grejen, hon är där i nån dag sen är vi kanske lediga några dagar, kommer tillbaka för att bli sjuk och vara borta igen... Suck igen!
Imorgon får jag och Älsklingen pussla lite så vi slipper vabba, han får gå tidigare från jobbet och jag får komma senare till mitt.
Ja ja det är väl så här det kommer att vara det första året så det är väl bara att gilla läget...



2 kommentarer

Christel

27 Sep 2012 21:50

Nämenej är hon sjuk igen?!? :(

Christel

28 Sep 2012 10:39

Jag känner med er det är gräsligt, både för att dom ska vara sjuka :(
Och sen att dom inte ska får någon kontinuitet på dagis, hinner aldrig anpassa sig.
Det är väl det som vi har att vänta oss detta första året.
Köpte dom för någon vecka sedan då hade dom kampanj för 249kr, gick dit två dagar efter för att leta till Kathleens kusin då var både färgen röd och svart HELT slut. Ja ibland kan man hitta riktigt bra saker där, dom hade ofodrade ljusrosa tretorn väldigt billigt men inget jag köpte nu när det börjar bli kallare.
Hoppas din lilla blir frisk snart!

Kommentera

Publiceras ej