Det känns verkligen som att jag kommit igång bra med träningen igen, det är så skönt! Nu går det liksom på rutin.
Målet är fortfarande att träna två gånger i veckan och blir det mer så är det bara en bonus.
Det funkar bra med kroppen, jag har inte haft ont av foglossningen något mer men nu har jag också lagt ner crosstrainern helt och hållet för det var den som ställde till det för mig.
Nu värmer jag alltid upp på gåbandet i en kvart och då varvar jag snabb promenad med spring. Efter det så kör jag lite cirkel träning kan man säga. Jag kör alltid rygg, mage, armar, axlar och bröst.
Nu har det flytit på bra i ca en månad och jag märker redan resultat. Jag har gått ner två kilo men framför allt så känner jag stor skillnad på kroppen, jag känner mig inte lika svullen och jag känner mig faktiskt slankare, bara den känslan är en stor morot för mig att fortsätta att kämpa.
Jag är helt enkelt inne i ett bra flow nu! =)



Träning, normal kost, mindre kolhydrater och inget godis och snask
är helt klart den rätta vägen för mig, det är då det händer grejer =)



Kommentera

Publiceras ej