Just nu är jag så trött på blogg.se att jag är spyfärdig på dom. Nu är det ett x antal inlägg som bara har försvunnit.
Man lägger ner tid och energi på alla sina inlägg om dom så bara tar fem minuter eller 30 och att allt jobb man har lagt ner bara ska försvinna känns rent ut sagt riktigt pissigt. Kan inte påstå att jag fått nån direkt hjälp när jag mejlat heller, vet att det har varit mycket problem i samband med det nya bloggverktyget men ändå, det är inte ok!
Så nu är det jag som ska leta upp en sida där man kan göra sin blogg til bok så ska jag skriva ut antingen från det att jag blev gravid med Vilja eller bara hennes första år.
Måste få detta gjort för just nu är jag rädd att hela bloggen ska försvinna och det skulle vara katastrof!
Nu tar jag nya tag men händer detta igen så är det jag som flyttar bloggen!

Kommentera

Publiceras ej