Nu är vi äntligen friska efter den hemska magsjukan och har idag tagit oss ut och vistats bland folk. Min lilla kusin fyllde år idag ( 24 år ) så vi var över där på lite kalas. Trevligt att träffa släkten och få visa upp Vilja. Man är ju så stolt så man spricker!
Imorgon ska jag och Vilja iväg på lite roligheter, vi ska iväg själva på en liten miniresa eller jag kanske borde kalla det för en övernattning. Jag och Vilja, Sara och Nils ska följa med Jennie och Norah till deras stuga/hus som deras familj har utanför Varberg. Ska bli jätte kul och mys att göra denna lilla resa, samtidigt som jag faktiskt är lite nervös... Vilja har nämligen inte åkt bil sedan Augusti så detta kan ju gå lite hur som helst... Hon fick bekanta sig lite med barnstolen idag och då fick den minsann två tummar upp så jag hoppas att det är samma ton på lill tjejen imorgon ;)







1 kommentarer

Josefine - Mamma till Alva

29 Jan 2012 20:30

usch ja så hemskt det var ! hoppas också att hon blir bättre snart, ska bli skönt att ha henne inne hos oss inatt ändå :)



åh så fin Vilja är i den nya klänningen, hon verkar gilla volangerna ;) hihi. Så roligt med er lilla tripp imorgon också, det kommer säkert att gå alldeles utmärkt med bilresan ! kramar

Kommentera

Publiceras ej