Igår kom älsklingen hem med ett presentkort på Fitness24Seven. Nu tycker han att jag ska röra på döfläsket och snygga till mig lite. Hmmm hur ska jag ta detta, ska jag bli förbannad eller ska jag bli glad?
Kan säga att jag blev JÄTTE GLAD!!!!!! Jag har tjatat jätte länge om att jag vill komma igång med träningen för att jag inte känner mig nöjd med hur jag ser ut efter graviditeten plus att jag är lite illa tvungen att träna upp ryggen efter foglossningen för att klara av att arbeta. Så detta var en väldigt välkommen överraskning min fina underbara man kom hem med. En liten spark i baken liksom, precis vad jag behöver!
Det ska bli super skönt att komma igång med träningen, inte bara för kroppen utan för själen med kan man väl säga. Jag behöver komma ut och göra något för mig själv och få lite tid för mig själv utan barn och man och detta är verkligen det perfekta sättet.
Nu är inte min tanke att jag ska satsa på beach 2012, det tåget har liksom redan gått. Men jag ska börja lugnt med 2-3 gånger i veckan har jag tänkt. Det ska bli såå skönt! Känner mig riktigt pepp! =)



Den bästa överraskningen på lääänge!!
Tack Älsklingen, du är bäst!!!
Älskar dig mest av allt! ♥


1 kommentarer

Emma Josefine

23 Feb 2012 16:42

härligt Malin ! :D nu jäklar !

Kommentera

Publiceras ej