Jag har några förbaskade kilon som jag har kämpat med länge, till och med långt innan graviditeten.
Jag är på samma ställe som jag var innan jag blev gravid, det är fem kilon som klammrar sig fast på min kropp.
Nu har det inte blivit så mycket träning under sommaren och semestern och det har slunkit ner både det ena och det andra, det har inte varit någon ordning på maten alls.
Nu är det dags att ta tag i det igen!
Jag har laddat ner en jätte bra app som heter Shape up club, jag laddar ner den i perioder, när jag får mina små ryck ;)
Den är så bra för där kan man hålla sten koll på hur mycket kalorier man stoppar i sig om dagen, hur mycket proteiner, fett och kolhydrater man får i sig. Dom har den mesta maten i sin databas och man får fram det mesta man söker på och nu kan man till och med scanna in sina produkter om det är något man inte skulle få fram i sökningen och på så vis får fram all info istället.
Jag har satt upp målet att gå ner fem kilo och om jag håller mig till det kaloriintaget som appen har föreslagit så kan jag gå ner dom kilona på sju veckor.
Nu menar jag inte att man måste följa den till punkt och pricka men den kan vara bra att ha som en riktlinje och man håller koll på vad man stoppar i sig.
Testa den vettja! =)
 
 
Nu är inte detta min profil men detta är ett exempel på hur det kan se ut! =)
 

Shape up club, app, hälsa, mat, träning, vikt, viktminskning,

Kommentera

Publiceras ej