Idag fick jag en mycket bättre känsla i magen när jag hämta Vilja från Förskolan.
Det har varit en jobbig inskolning för oss båda,speciellt för mig! Vilja har varit jätte ledsen varje morgon när jag har lämnat henne och det har gjort riktigt ont i mig, och när jag har kommit för att hämta henne så har hon riktigt klammrat sig fast vid mig, jag har inte kunnat släppa ned henne utan att hon blivit ledsen.
Men idag så var det som att något hade hänt, hon sprang fram till mig som vanligt och ville komma upp i famnen, gav mig en puss och kram men sen hon stod och greja och dona medans jag packa hennes väska och tog på mig skorna och sen stod hon vid dörren och ville ut och jag trodde att hon var ivrig att komma hem men hon ville ut och leka med dom andra barnen på gården och började istället stortjuta när vi skulle hem =)
Hon kanske håller på att vänja sig vid allt nytt som har varit dom senaste veckorna, jag hoppas verkligen det!
 
 


 


1 kommentarer

Christel

29 Aug 2012 20:53

Å vad skönt att det blivit bättre!! Inte roligt när dom är så väldigt ledsna :/

Kommentera

Publiceras ej