Kände jag av till och med idag...usch och fy säger jag bara men tack och lov är det inte så ofta man är ute och slår klackarna i taket med sina tjejer så det får det allt vara värt och det var det!
Det var en hel lyckad kväll i lördags! Vi började kvällen på Manana med god mat och dryck, efter det drog vi vidare till trevliga Clarion Hotel Post och sedan avslutades kvällen på Tranquilo där vi skakade rumpa till härliga salsa toner, ja vad kan jag säga.. annat än att det var en super lyckad kväll som altid när den gamla tjejligan hänger!
Det är det som är så skönt med gamla vänner, fast man inte träffas så ofta så är det ändå precis samma som alltid, det är precis som om man alltid har umgåtts som man gjorde när man var 16.
Jag är så glad och tacksam för att jag har så fina vänner och jag vet att dom alltid kommer att finnas vid min sida!
Fast jag har varit bra seg sedan i lördags så längtar jag redan tilljag träffar tjejerna nästa gång!♥



Tack mina fina för i lördags! ♥

Kommentera

Publiceras ej