Nu har jag varit hos frisören för att diskutera och testa vad jag ska göra med håret inför bröllopet. Det kändes jätte bra med frisören och det blev en fullträff med frisyren redan på första försöket. Det känns jätte bra med uppsättningen vi har testat idag och jag är säkert på att slutresultatet kommer att bli jätte bra! Det kändes så lyxigt att få bli lite ompysslad och det kommer nog att kännas ännu mer lyxigt på självaste dagen.
Kommer nog även se till att boka in en tid för klippning hos honom efter bröllopet för efter bröllopet så åker håret av. Jag trivs bäst när håret är precis ovanför axlarna så det kommer att bli ett rejält klipp sen, vilket i och för sig behövs!
Nu är detta bara ett test och långt ifrån vad slutresultatet kommer att se ut men här får ni en liten sneakpeak =)





7 kommentarer

Josefine - Mamma till Alva

31 Oct 2011 19:33

men åh så fint :) du kommer att vara SÅ vacker !

Angelica - Mamma till Moa

31 Oct 2011 19:56

Håller med Josefine :) Jättefint!

JOHANNATY, CIARA & FOTBOLLSLIVET

31 Oct 2011 20:52

lycka till i natt :)

Liselotte

31 Oct 2011 20:53

Superfint!

Malin

31 Oct 2011 21:18

Hej Malin.Din frisyr va jättefin.Ni blir alldeles säkert ett fint bröllopspar.Kram Mormor

silvia

31 Oct 2011 21:25

sååå vackert!!!!

Hanna Z - Mamma till Elliot

31 Oct 2011 22:04

Jamen usch visst är det jobbigt? Det var folk som sa att det säkert skulle krånga nu med vintertiden men jag tänkte mest att "äh, varför då?". Nu somnade Elliot i vanlig tid idag, så jag hoppas han sover längre imorgon:) Nu är han ju så snorig med så det kan ju krånga pga det med, och vintertiden:)



Ser jättefint ut! När är det ni gifter er? Och hur går det med hårtappandet? Hörde att Jossan med börjat tappa, fy vad jobbigt alltså.

Kommentera

Publiceras ej