Jaha då var det måndag igen. Vi har haft en lugn och skön helg så vi är redo för en ny vecka med nya äventyr. Vi kommer att börja dagen med hemma mys för i eftermiddag så ska vi till frisören för att kolla vad man kan göra med mitt hår inför bröllopet. Jag ska nämligen få en håruppsättning av mina underbara vänner Markus & Fredrik i bröllopspresent. Hur underbara är dom inte!? Det var något jag hade tänkt att göra själv inför bröllopet så att få gå till en frisör och få bli piffad känns verkligen jätte lyxigt så det ser jag fram emot jätte mycket!!! =)
Hela denna veckan kommer nog att gå i bröllopets tecken. Det är mycket som ska fixas. Min klänning har jag nu lämnat in på kemtvätt och strykning så den ska hämtas på torsdag, jag ska boka tid för att få naglarna fixade, jag ska hitta skor och smycken till den stora dagen, lite planering inför bröllopsmottagingen som vi ska ha efteråt ja det är mycket men det känns bara kul! Har ni några bra tips på snittar/plockmat förresten?
Tänkte jag skulle börja denna dagen med ett baktips. Jag bakade dumlemuffins igår. Har ni aldrig gjort det så gör det! Supergoda och väldigt enkla att göra! Jag gjorde dom efter Leilas resept ( såklart ) och det hittar ni här!



3 kommentarer

JOHANNATY, CIARA & FOTBOLLSLIVET

31 Oct 2011 11:47

Alltså kör bara. En skriktimme fick jag stå ut med de andra två nätterna behövde jag bara lägga henne intill mig lite och inatt sov hon första natten. Jag kanske inte ska ropa hej ännu men det var värt den där skriktimmen för en hel natts sömn :)

Malin

31 Oct 2011 13:01

Dumlemuffins lät ju sjukt gott!



Som snittar/tilltugg till vårt bröllop hade vi Osthjärtan och Oliv- och chevresnurror. Båda går att göra i förväg och frysa in. Googla på det eller kika in på min blogg.

Josefine - Mamma till Alva

31 Oct 2011 18:34

åh tack, vad du är gullig :) ja det är såå himla snyggt, man kan ju variera så med olika linnen och toppar till ! hur går det med bröllopsplanerna ?

Kommentera

Publiceras ej