Som rubriken låter, det är tänder på G och en förkylnings basilusk har landat på Vilja. Denna kombon är inge vidare men min lilla tjej har ett förvånandsvärt bra humör trots detta. Jag har misstänkt att det har varit fler tänder på gång i några veckor så jag har egentligen bara gått och väntat på denna förkylningen, det var likadant sist när hon fick tänder nämligen. Det konstiga i allt detta är att det har dykt upp en liten tand som jag inte alls misstänkte, igår när jag var och kände och kika i munnen så ser jag en lite vit prick där hörntanden på nederkäken ska komma, kände lite och visst är det en lite tand som har börjat kika upp. Nu kan jag verkligen förstå varför det har varit lite oroliga nätter det senaste och ett sviktande humör. Nu tycker jag att dom tänderna som jag däremot misstänker kan komma upp också så min lilla skrutta slipper ha det så jobbigt. Önska så att jag kunde ta över det onda och jobbiga så hon slapp det! Det gör så ont i mamma hjärtat när jag märker på henne att det gör ont och att hon har det jobbigt.
Hon är tapper min lilla tjej!







Kall gurka är mums när det är aj aj i munnen, det är gott annars med men lite extra gott nu =)

Kommentera

Publiceras ej