Trots förkylningar så tog vi oss in till stan och VIP/frukostshoppingen på HM. Det är dags för en ny påfyllning i Skruttans garderob då hon är på väg in i storlek 74 så då är det inte helt fel att få 20% på hela köpet =)
Det var mycket mindre folk och lugnare på denna VIP shoppingen än vad det brukar vara så idag var det jätte skönt att kunna gå där och titta på saker i lugn och ro. Jag har verkligen hållt mig från att shoppa något för jag visste att jag skulle på detta så jag hade redan titta ut vad jag ville ha till Vilja så jag gick nästan och bara plockade på mig allt, smidigt och bra shopping =)
Det blev en hel del, det blev tre bodys, två par byxor, strumpor, en top och en klänning. Till mamman blev det desto mindre, som alltid! men något fick jag allt med mig hem. Det blev en svart blus som jag har tänkt att ha när jag ska ut med tjejerna nästa helg och en pälsmössa som matchar med min pälshalsduk så jag blev väldigt nöjd ändå =)
Älskar VIP shoppingarna, nästa vecka är det dags att gå på en på Lindex och där är det 25% rabatt på ett helt köp, me like! =)





Kolla in Vilja på på bilden, hahaha! En kass bild som blev rolig =)

Kommentera

Publiceras ej