Jag försöker ta det säkra framför det osäkra.
Andra gånger när jag har börjat känna mig bättre i kroppen så har jag blivit ivrig och vill göra ALLT på en gång.
När jag har gjort så så har det bara blivit bakslag för kroppen och jag har blivit jätte besviken.
Nu när jag känner mig bättre så ska jag verkligen vara försiktig och ta det lugnt och göra lite i taget, nu har jag en månad på mig att bli bra innan Älsklingen ska tillbaka till jobbet och jag har inte tid för en massa bakslag utan nu vill jag att jag ska fortsätta att bli bättre och bättre bara.
Idag var det dags för BVC besök igen, jag ville så gärna följa med och jag hade nog klarat av det också men utav rädsla för att bli kass igen så valde jag att stanna hemma.
Hatar att jag missar saker tack vare detta med foglossningen och att jag är fast med kryckor.
Har kunnat släppa kryckorna en del här hemma så nästa vecka när det är dags för läkarbesök så kanske jag känner mig mer redo för en promenad igen. =)



Jag och min lilla pärla =)

Kommentera

Publiceras ej