Nu har lilla familjen börjat vakna till liv här hemma, den ända som ligger och halvsover fortfarande är lilla Vilja, honär en riktig liten sjusovare den lilla tjejen!
Idag har vi inget inplanerat, schemat är helt tomt, inte ens en tvätt tid står uppbokad.
Tycker det är skönt dom dagarn som är helt oplanerade, man kan verkligen ta dagen som den kommer då.
Något jag kanske borde passa och göra egentligen är att ta kontakt med min vårdcentral som min läkare på kvinnokliniken rekommenderade mig att göra.. Se om dom kan göra något, en kortisonspruta tex.
En kortisonspruta kanske är vad som behövs för att den sista stelheten och det onda ska gå över.. Ja ja vi får se hur det blir.. Nu känner jag hur det börjar lukta kaffe, en stor kopp kaffe och lite bloggläsning blir en perfekt start på dagen! =)



Hon är så söt när hon sover, om hon ändå kunde vara lika gullig på nätterna ;)
Vilja ser verkligen ut som två helt olika bebisar när hon är vaken och när hon sover..

Kommentera

Publiceras ej