Jag verkligen älskar att titta på kort och även att ta kort. Det har blivit en hel del fotografering sedan Vilja kom, vi tar hur mycket bilder som helst.
Nu för tiden ( hör så gammal jag låter, "nu för tiden" ) så finns ju alla bilder antingen kvar i kameran eller så ligger dom på datorn eller lagrat på nått usb-minnen, men jag tycker att charmen med att titta på foton just är att bläddra i ett fotoalbum, se vad person ifråga har valt för bilder, hur den har valt att sätta ihop sitt fotoalbumet osv osv.
Det jag vill säga är att man tittar i ett fotoalbum på tok för sällan, man sitter alltid och klickar på datorn så därför har jag suttit hela morgonen och valt ut speciella bilder från det att vi fick reda på att vi vänta Vilja fram tills nu som ska iväg på framkallning coh göras till ett fint fotoalbum.
Använder mig av sidan photobox.se för att framkalla kort, har "skickat" iväg kort dit två gånger förut och jag har varit jätte nöjd båda gångerna. Korten kommer hem snabbt och rakt ner i brevlådan, det är bra kvalite på fotopappret, väldigt billigt och ganska så smidig sida.
Kan rekommendera denna sida varmt!!



En utav 91 bilder som ska framkallas

Kommentera

Publiceras ej