Efter och under våran långa promenad igår så trodde jag nästan att mina fötter skulle döda mig.
Dom var så trevliga i början men sen började dom smyga på mig med att bli svullna och bli mer onda...
Det fortsatte resten av kvällen och då satt jag och önska att jag hade något just för fötterna, något svalkande tex som skulle kännas lite lindrande mot svullnaden.
The Body Shop har självklart något för onda fötter så det får nog bli en sväng dit och ladda upp lite smått och gott för dom små fossingarna ( jag har redan börjat med bebisspråk... aj aj aj, detta bådar inte gott )




En fräsch gel med hästkastanj som friskar upp trötta och tunga ben när den masseras in i huden. Perfekt för varma sommardagar eller efter långa promenader!




Fräscha upp fötterna på nolltid med svalkande mentol.



Fuktighetsbevarande och med extra mjukgörande egenskaper. Community Trade-producerad pepparmyntsolja svalkar skönt.


Dessa tre får gärna en plats i mitt badrumsskåp!!!
Plus ett par stödstrumpor hade nog inte varit helt fel heller...
Kärringvarning på mig???? ;)


2 kommentarer

Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v 39 ♥

30 Jan 2011 19:13

Sv. Jag jobbar i butik (sportaffär) och det tyckte inte det var nog tungt jobb...

Malin & Prinsessan

30 Jan 2011 19:56

Hihi, ja det kanske är smart att vänta ett tag för din del ;) Även jag försöker hålla mig att shoppa tills några kilon till är borta ;)

Kommentera

Publiceras ej