Jag fick för ett tag sedan en förfrågan om att skriva om hur jag och Jimmy träffades och självklart kan jag göra det!
Jag hade varit singel ganska så länge när jag och Jimmy träffades och hade gett upp hoppet om att träffa någon på det gamla hederliga sättet.. krogen, fest, gemensamma vänner eller hur man nu träffas. Så mina kära vänner tyckte att det var dags för mig att ge mig ut i internets värld och gjorde mig ett hotmail konto och gjorde mig en profil på en dejtingsida. Sen så var det igång. Jag hade inga större förhoppningar om att jag skulle träffa någon på detta sättet heller, jag var faktisk ganska så skeptisk till detta. Men vad fel jag hade!
Inte kunde jag tro att jag skulle träffa mitt livs kärlek på detta sättet men det gjorde jag!
Jimmy var den första som tog kontakt med mig på denna sidan och när jag såg bilderna på honom så tyckte jag genast att han var en Malin-kille och blev väldigt intresserad. Vi snackade på msn, sms, telefon i ca tre veckor innan vi träffades och när vi väl träffades så kändes det lika rätt som det hade gjort under alla sena kvällar som vi suttit vid datorn eller i telefon och pratat. Man kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet men det var inte så enkelt för det. Det tog oss nästan ett helt år innan vi blev ett par men jag kämpade och tillslut så ;)
Nu fem år senare så är vi gifta och har en underbar dotter tillsammans! Detta kunde jag aldrig ha trott när vi började skriva till varandra men där ser man hur det kan bli.
Vi har haft fem underbara år tillsammans och jag ser fram emot resten av livet som vi har framför oss tillsammans med vår fina dotter!



En gammal bild på mig och älsklingen när vi precis hade flyttat ihop!

Jag älskar dig min fina prins, nu och för alltid! ♥


1 kommentarer

Angelica - Mamma till Moa

30 Dec 2011 12:10

Jag och min sambo träffades också via internet ;)

Om några år kanske vi med är gifta' hihi

Kommentera

Publiceras ej