2011 är snart till enda. Detta fantastiska år. 2011 är ett år som vi alltid kommer att minnas och som vi kommer att titta tillbaka på varje dag. 2011 var året då ALLT hände, det var då vi började våran underbara resa!!!
Jag kan inte fatta att detta året är slut om några timmar, det känns lite overkligt på något sätt. Det har gått så fort och det är så otroligt mycket som har hänt. På ett sätt så ser jag fram emot 2012 men på ett sätt så vill jag inte lämna 2011, kan inte riktigt förklara det.
Under året som har varit så har jag varit gravid, fött världens underbaraste lilla dotter sex veckor tidigare än utsatt, inte kunnat gå på tre månader tack vare den hemska foglossningen, gift mig med min livs kärlek- 11.11.11, träffat många nya underbara människor, saknat gamla vänner som har gått förlorade som man trodde alltid skulle vara en del av ens liv speciellt under vissa sammanhang och sett vilka vänner som man kan räkna med och som stöttar en.
Ja I can go on and on om detta året men det ska jag inte göra.
Kort och gott det har varit ett helt underbart år som alltid kommer att ligga mig otroligt varmt om hjärtat och det var året som vi blev en liten familj. 2011 var året då livet började!



förra året på nyårsafton och jag hade nått en milstolpe i min graviditet, nämligen vecka 20 =)



Denna bilden är tagen tre dagar innan vattnet gick, 31 Mars och jag som var inställd på 18 Maj ;)



En Liten Vilja tre timmar gammal, så liten!
6 April 2011 02.16




Vilja en månad gamal-Maj, ett utav våra favortit kort!




Vilja 2 månader-Juni och pappa upp i dagen!



Vilja tre månader-Juli



Vilja fyra månder-Augusti och är på sin första tur ute på Lilla Brattön.
Familjen första lilla minisemester =)




Vilja fem Månader-September och det är köttpremiär =)



Vilja sex månader-Oktober




Vilja sju månader och firar sin pappa på fars dag.



Jag och min prins gifter oss 11.11.11



Vilja åtta månader-December och firar sin första jul

Detta var året i stora drag!
Hejdå 2011, Hej 2012!
Hoppas ni har haft ett bra år och hoppas att ni får en jätte trevlig nyårsafton!

Gott nytt år från oss!

Puss & Kram!





3 kommentarer

Josefine - Mamma till Alva

01 Jan 2012 16:51

Gott nytt år fina ni! :)

Mamma till Andrea💗

03 Jan 2012 19:42

Fint skrivet!! Jag orkade inte göra mitt 2011 så perfekt som jag hade velat!! Måste börja blogga från datorn snart ist!! Tänkte höra om ni har något planerat på tors ? I så fall skulle det passa oss bättre?!



Kram 💗

Heidi

05 Jan 2012 23:41

Bilden när hon har mössan på sig är ju bara för underbar :)

Kommentera

Publiceras ej