Jag satt och slö bläddrade i Metro igår.
Jag fastnade vid en bild och det ända jag tänkte på var varför??
Varför vill man gå med på att vara med i en reklam om nässköljning.
Kunde låta bli att skratta åt bilden.
Man tar ju det inte på allvara. Det ända jag ser är ju bilden, inte vad det står...
Fast det hade nog i och för sig inte spelat någon roll...
Samma sak med alla dessa analreklamer som går på tvn.  Varför?????
Jag vill inte sitta och lyssna om analklåda och hemorrojder när jag sitter med en glass skål i knät. Usch!!
Jag tror ändå att alla vet om att det finns hjälp att få för dessa besvär utan att man behöver gå ut och köra reklam om det på tvn och i tidningar och tvinga detta i folks ansikten.!!!




Trevliga bilder???
hahahahahahahahahahahaha!!!!

skölj bort besvären...

Pöss!!!

Kommentera

Publiceras ej