Jag vaknade redan kl 06.00 i morse med den där känslan i magen.
Måste somna om , måste somna om, måste somna om... När jag ligger och tänker detta då börjar måsjävlarna som värst... Varför måste dom vara så morgonpigga för???
Tyst för fasen det finns folk som faktiskt vill försöka sova, har en lång dag framför mig!!!
Slänger ett svart linne över ögonen ( har inga persienner i sovrummet ) försöker blocka bort ljuset och ljudet av måsjävlarna, vrider och vänder mig en timme och tillslut somnar jag av utmattning...
Men vaknar av ett ryck då jag drömmer en mardröm om några riktiga hemsking brännmaneter som förösker mörda mig... Usch sikka jävlar!!!
Nu yr jag bara runt som en annan yr hönapöna!!!
Tror att jag har en massa att göra men jag vet inte riktigt vad det är??
Resfebrig eller vad??






Försöka förstöra mig shönhetssömn på detta sätt....


Pöss!!!

Kommentera

Publiceras ej