Fy bubblan va kallt det var igår!!!
Vi var ju i Borås igår och firade Madde. En jätte trevlig fest. Och jätte god mat hade hon gjort med, nån smarrig kyckling gryta med mango i.
Mums!!!
Måste ha receptet på den!!!

Vi hade inte riktigt bestämt oss för vilken buss vi skulle ta hem på kvällen.. Vi hade 23.05, 00.05, 03.25 och välja på. Det blev att vi åkte med 03.25 bussen för vid halv 12 så hade vi roligt och ville inte åka hem och valde att följa med ut.

Men det kan jag säga att jag ångrade när vi stod på centralen i Borås 02.50 och fryser rumpan av oss.
Sen när bussen väl kom så var man överlycklig över att få sitta på en buss i en timma. Jag och Jimmy slocknade som två små grisar direkt.
Tack och lov hade vi tur när vi kom fram i Götet, fick en taxi ganska så fort för d var ju inte varmare här hemma kan jag säga ;)



Löjlar mig lite ;)




Födelsedagsbarnet!!
Tack för en trevlig kväll som alltid!! =)




Hehehe... Min goding!!




Man ser nästan på bilden hur kallt det är..




Inga sura miner här inte =)


Pöss!!!

2 kommentarer

Lina

31 Jan 2010 13:17

Får väl se om jag vågar :D

Madde

01 Feb 2010 10:08

TACK för en asrolig kväll!! :D

Kommentera

Publiceras ej